De samenleving verandert. Kopers en eindgebruikers willen meer betrokken worden. Door participatie en co-creatie worden zij in zekere zin onderdeel van het ontwikkelproces. Dit resulteert in draagvlak en identiteit.
De ontwikkelde concepten sluiten beter aan bij de wensen van gebruikers. Dit vertaalt zich in snellere, verbeterde afzetbaarheid, verhoogde klanttevredenheid en in een projectrendement waarbij de risico zorgvuldig zijn gemanaged. Risico’s betreft bezwaarprocedure en afzetrisico zijn door het proces van participatie en co-creatie teruggebracht tot het minimum.
Bij concept- en verkoopmanagement wordt:
Project X-tra wordt voor concept- en verkoopmanagement toegevoegd aan uw projectteam voor een vlotte, en succesvolle verkoop die multidisciplinair wordt benaderd.
Fases concept- en verkoopmanagement
In concept- en verkoopmanagement onderscheidt Project X-tra drie fases die naadloos in elkaar overlopen.
Onafhankelijke en flexibele schil
Project X-tra wordt op tijdelijke basis aan uw organisatie en team toegevoegd. Dit garandeert u onafhankelijkheid en biedt u capaciteit o.b.v. behoefte. Project X-tra helpt u graag verbinden om uw doelen te bereiken.